maandag 5 juni 2006

Doos

Wat ben ik toch ook een doos! Loop ik lekker rond in de 'Galerie Gang' van de Beverwijkse kunstenares Ellen van Putten, word ik ineens hartstikke verlegen tussen al die Echte Kunstenaars.... Het enige dat ik dan nog wil, is er tussenuit piepen. (Wel nádat ik eerst alle kunstwerken bekeken heb, gelukkig.)

En eenmaal op de fiets terug naar huis, bedenk ik mij dan: -Ik had gewoon dát moeten doen, dáar gaan zitten, dít moeten vragen!.- Bijna 42 jaar en nóg steeds niet helemaal over mijn verlegenheid heen gegroeid. Ach ja, cést moi, une doos. :-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En jij denkt natuurlijk dat die echte kunstenaars dit soort gevoelens niet kennen? Het zou kunnen dat ook zij echte mensen zijn...

IngKey zei

@Peter: Ja..maar ...ik ben dan ook een echte Doos. :-)

Anoniem zei

Haaaaaa die Ing! Dan ben ik een kunstdoos, die zijn het ergst! :-))

IngKey zei

@Ellen: Moet je misschien ook maar gaan zwerven. Weer eens wat anders, een zwervende KunstDoos. :-)