zaterdag 24 juni 2006

Stress!!!

Ik trek het niet meer! Ik ben al vanaf januari bezig de allergie van hond Roxy op een alternatieve manier te bestrijden, maar niets helpt. De jeuk blijft, ze blijft maar krabben, 24 uur per dag. En ik kan er niet meer tegen, ik ben op. (Hoe moet dat arme beest zich dan wel niet voelen!!)
De hele dag dat gekrab, dat werkt wel zo op je zenuwen, ik heb onderhand om de dag een huilbui.
Maandag heb ik weer een (telefonische) afspraak met de homeopatische dierenarts, maar zelfs die 2 dagen houd ik niet meer vol. Ik heb Roxy dus toch maar weer Prednoral gegeven. Al vind ik het nog zo'n rotmedicijn. Want er moet echt rust in de tent komen. In ieder geval in mijn tent, want ik ga er zo zelf aan onderdoor.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe gaat het nu, na bezoek aan dierenarts? Hopelijk beter .......

IngKey zei

@Ellen: Beetje late reactie, maar het gaat nu een stuk beter. Zowel met hond als met mij. Door de Prednoral-tabletten. Maar uiteindelijk wil ik daar toch mee stoppen, dus er zal weer een periode met gekrab, gejeuk en stress aan komen. Alleen nu nog even niet. :-)