zaterdag 10 februari 2007

Verrekte scheur

Ik heb al een paar dagen flink last van een spier in mijn rechterschouder. Het voelt als een verrekte spier, maar aangezien de pijn niet minder wordt én ik er al eens eerder last van heb gehad, is het volgens mij een klein scheurtje in mijn spier. Ik weet alleen niet of het de vorige keer ook rechts was. Ik heb gezocht, maar de informatie daarover niet terug kunnen vinden. Dat komt er van als de steeds nieuwe weblogs opstart en de oude verwijdert.....

3 opmerkingen:

Het leven van opa Jan zei

Die spieren weten wat als je (lol) ouder gaat worden. Opa kan je helemaal volgen wat de spier betreft, maar die scheur welke verrekt wordt baart me meer zorgen, want hoe kan men in Godes naam een scheur verrekken. Een scheur verder scheuren, een scheur herstellen, je bescheuren om de scheur, dat zijn dingen die opa nog kan volgen. Gaat de leeftijd me parten spelen?

IngKey zei

Het is gelukkig al weer zo god als over. :-)

IngKey zei

god ....moet zijn... goed! :-)