zondag 1 januari 2006

BovenBuurvrouw

Als ik net zo dom en a-sociaal zou zijn als mijn bovenbuurvrouw, dan had zij nu een paar flinke klappen voor haar kop van mij gekregen en voor pampus op haar balkon gelegen!

Vraag ik vriendelijk of ze even wil wachten met vuurwerk afsteken, omdat ik net met hond Roxy langsloop, terwijl zij en manlief vanaf hun balkon 2 en een half uur voorlopen en vuurpijlen afsteken, hoor ik haar zeggen: -Wel een beetje opschieten!- Ik had notabene net 5 stappen gezet, met een doodsbange hond achter mij aan. En dat zegt ze mij dan niet recht in mijn gezicht, nee, mevrouw verschuilt zich half achter de balkonrand en als ik tegen haar zeg dat ze even normaal moet doen, schiet ze snel naar binnen.

Ik weet wel, ze is niet slimmer, maar hallo zeg, ik hoef toch niet alles te pikken. De adrenaline raast nu
-30 minuten later- nóg door mijn bloed!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

helaas zijn er maar weinig 2 voeters die aan normen en waarden doen. Laatstaan dat zij aan een "hond "boodschap hebben.
Opa hoopt dat de adrealine weer op een normaal pijl is. knuffel voor jou en Roxy van opa Jan

Anoniem zei

Inderdaad wat een stom mens....had ze nou niet even kunnen wachten...maar ja dat zijn van die mensen die alleen mar aan hun zelf denken.

Anoniem zei

Mijn twee katten waren ook helemaal in paniek. Een van de twee stond gewoon te hijgen.