dinsdag 27 december 2005

'Kerst'Sneeuw

Het heeft gesneeuwd en daar ben ik niet blij mee. Want ik kan nu geen kant meer op met mijn fiets. Zelfs niet naar de videotheek om een paar films te huren voor mijn voorgenomen film-kijk-week.
Oké, het ziet er hartstikke mooi uit, zo'n ondergesneeuwde wereld, zeker als -zoals vandaag- het zonnetje schijnt, maar het beperkt wel mijn bewegingsvrijheid.
Nou ja, dan maar flink er op uit met de hond en de dvd's beijken die ik nog thuis heb liggen.

Update
'Always look on the bright side of life...'
Aangezien ik deze week toch niet van plan was er veel met de fiets vandoor te gaan, is het huidige sneeuwdek eigenlijk hartstikke ideaal! ;-)

Update update
En toen bleek mijn dvd-speler stuk te zijn.......

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier heef thet maar heel weinig gesneeuwd....wel vriest het nu nog...maar met een heerlijk zonnetje er bij is het wel lekker.

Wat een pech dat je DVD stuk is....heb je hem wel goed aan gesloten en zit de stekker er in !!!!

IngKey zei

@Hopje: Duh!!!! ;-)