vrijdag 30 december 2005

VuurwerkStress

Sinds 8 uur vanochtend kan er -legaal- vuurwerk gekocht worden en sinds 8 uur is het dus stressen voor hond Roxy. Het is zó zielig om te zien, om de haverklap kruipt ze rillend van angst onder het bed, of tegen mij aan. Iedere keer als ze net weer een beetje rustig begint te worden steekt er wel weer iemand een superknal af.

Ik was het niet van plan, maar ik ga morgen toch maar naar de dierenarts om een pilletje voor haar te halen. Zodat ze in ieder geval op oudjaarsavond onder zeil is.

Arme hond!
Arme honden, poezen en andere dieren. En arme ik, want zelf vlieg ik af en toe ook bijna tegen het plafond. Sommige knallen zijn zo verschrikkelijk hard!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey meid, bedankt voor je mailtje terug. Fijn dat je zo reageerde. Voor Roxy hoop ik dat het snel gedaan is met alle knallen. Onze katten kruipen met zijn tweeen onder de kast en zie ik alleen nog maar met etenstijd.

Anoniem zei

Ach gossie wat naar voor jullie beiden....misschien wel een goed idee voor Roxy een pilletje.

Anoniem zei

Meestal geef ik Mozart een half oxazepammetje. Helpt wel hoor, toch een prettige jaarwisseling voor jullie beiden. opa Jan

Anoniem zei

OT: http://www.vanman.nl/rss.xml

Anoniem zei

@VanMan: Thnx!
@Opa Jan: Roxy gaat ws. ook aan een pil. :-)